Пари от интернет – лесно, бързо и приятно

– Вчера изкарах 200лв
– Е как успя, нали си говорихме във фейса сума време?!?
– Докато си говорихме, от рекламите в блога ми…

Дори и да не обичаме парите, имаме нужда от тях. А какъв по-приятен начин да изкараме пари, от това да печелим докато правим нещо интересно и полезно – или казано по друг начин:

Как да печелим пари от Интернет?

В Benchtalks.com започваме нова поредица от статии, които ще имат за цел да помогнат на хората с афинитет към интернет и социалните мрежи да увеличат своите доходи с приятна „надомна работа“, при това без да променят онлайн навиците си драстично. Ще говорим само за лично изпробвани и доказани методи, които гарантирано работят (виж долната картинка).

Как да изкарам пари от Интернет - MediavenusНека да започнем с това, че да се изкарват пари от интернет не е трудно, особено ако имаме сайт, или пък имаме собствена аудитория (последователи, фенове) във Facebook или друга социална мрежа. За целта не са нужни никакви специални технически умения или програмистки възможности – просто трябва да имаме посещаван сайт, да пишем и разказваме интересно и не на последно място – да изберем правилната онлайн рекламна мрежа. Ако искате да изкарате пари от Интернет онлайн като собственик на уебсайт (т.нар. издатели – на английски publisher), естествено най-правилната стратегия е да си сътрудничите с най-добрите рекламодатели, с най-добрите оферти, в най-добрите рекламни мрежи.

В днешния материал ще разкажем за MediaVenus, една от добрите рекламни мрежи, достъпни за българските собственици на уебсайтове (издатели).

Тази рекламна мрежа стартира преди 3 години – през 2014 г., и за този кратък период от време тя се превръща във водеща онлайн мрежа с включени над 110 000 издатели и рекламодатели в над 255 държави и 50 езика по целия свят. Това е наистина впечатляващ растеж.

Кои са MediaVenus?

Основана от Лондон в Обединеното кралство, MediaVenus е част от групата онлайн рекламни мрежи Leadbit. Мрежата предлага богат избор от различни рекламни формати, включително джаджи за „native ads“, както и традиционните рекламни банери. В последно време MediaVenus поставя все по-сериозен фокус върху рекламните елементи, оптимизирани за мобилни устройства.

Целта на всички тези джаджи, както вероятно се досещате, е те да могат да бъдат по-лесно разположени почти навсякъде на почти всеки уебсайт. В случая с native ads например се препоръчва поставянето под статията за максимална печалба. Една от по-новите опции в системата е избора на изскачащи реклами (pop-up и pop-under). Те генерират по-голяма видимост и са оптимизирани за по-висока скорост на кликване.

Вместо да се съсредоточава върху някоя ниша или върху някой географски регион, MediaVenus поема общ подход към глобалния пазар. Рекламната мрежа покрива 250 държави и рекламите в нея насочват потребителите към почти всички пазари, включително продукти за красота и здраве, аксесоари, запознанства, мобилни услуги, електроника, печалба онлайн и хазарт (където е позволено от закона). В мрежата има ориентирани към възрастни (18+) реклами, но винаги можете да се откажете от тях, ако не са подходящи за уебсайта Ви.

Как да се включа в MediaVenus?

За да отговаряте на условията за включване като издател в MediaVenus (т.е. да изкарвате пари онлайн 🙂 ), уебсайтът Ви трябва да привлича минимум 500 уникални посетители на ден. Макар и да не е строго задължително, има поле при добавяне на нов уебсайт към профила ви, за да се осигури достъп на посетителите до решение за външно проследяване на статистическите данни за сайта, като Google Анализ. MediaVenus казва, че това ще ускори процеса на одобрение.

Главното табло за управление е достатъчно лесно и интуитивно, и предлага всички основни навигационни връзки, разположени в горната лента с инструменти. Тук ще имате достъп до уебсайтовете си, статистика, новини, билети, баланс и профил.

Ще забележите, че няма директна навигационна връзка, за да прегледате наличните оферти и рекламодатели, нито има линк за генериране на рекламния Ви код. Това е така, защото всяка джаджа трябва да е специфична за сайта. След като добавите уебсайта си в профила си, ще имате възможност да генерирате своята джаджа. Изберете между реклама на базата на CPC и банер базиран на CPM.

В допълнение към рекламирането, базирано на CPC и CPM, рекламата от тип pop-under е също достъпна чрез мрежата. Видеоклиповете с интерактивно съдържание с автоматично отваряне също скоро ще бъдат достъпни чрез MediaVenus.

В зависимост от това, което изберете, можете след това да конфигурирате рекламния банер или джаджа. Това включва избора на формат (като например кой шаблон за приспособление за приспособление за естествено рекламиране, който искате да използвате), посочващ дали искате да показвате 18 или повече реклами, независимо дали искате да покажете логото (приходите на клик обикновено са по-високи ако го направите) и т.н.

След като джаджата е генерирана, остава просто да поставите JavaScript скрипта в кода на вашия уеб сайт.

Как плащат MediaVenus?

Как ще си получа парите?

Естествено, че това е най-важния въпрос. Една от най-привлекателните екстри от работата с MediaVenus като издател е, че не само можете да се радвате на седмични плащания (да – плащат всяка седмица), за да поддържате постоянен поток от доходи, но минималният праг за изплащане е само 15 долара. Това означава, че дори по-малките издатели могат да продължат да генерират приходи и да накарат тези пари обратно да популяризират повече кампании за още повече пари. Делът на приходите на издателя е много щедър, а плащанията могат да се изплащат чрез PayPal, банков превод, Paxum, e-Payments, Capitalist или WebMoney.

Всеки профил е назначен и за конкретен мениджър, така че винаги ще бъдете в контакт с едно и също лице, независимо от вашите проблеми. Това включва многоезична поддръжка, която съответства на глобалната стратегия на мрежата.

В MediaVenus може да се регистрирате ТУК.

А какво е вашето мнение за Mediavenus и печелето на пари от Интернет?

ВАШЕТО МНЕНИЕ