Американците прекарват два пъти повече време в социалните мрежи

Според последните цифри предоставени от Nielsen Online, Американците прекарват почти два пъти повече време, сърфирайки из социалните мрежи, отколкото миналата година.

От Nielsen са пресметнали, че времето, което американците прекарват в социалните мрежи се е увеличило с 83% през месец април в сравнение със същия месец 2008 година.

Също така, компанията е установила, че времето прекарано във Facebook се е увеличило с 700%, нараствайки от 1.7 милиарда минути през април 2008 на 13.9 милиарда минути април месец тази година.

Видяхме голямо повишение в посещаемостта  на Facebook  през последната година, за разлика от MySpace, чиято посещаемост спада все повече. Twitter се появи на интернет сцената изключително експлозивно, променяйки начина, по който социалните мрежи изглеждат. Единственото сигурно за социалните мрежи е, че независимо от посещаемоста и приходите на един сайт, той бързо може да се срине и да спре да се харесва на потребителите,“ казва Джон Гибс, вицепрезидент на Nielsen’s online media agency.

Както и да е, MySpace все още е водещ видео сайт. Когато стане дума за видео, потребителите все още предпочитат MySpace – споделят от Nielsen. Социалната мрежа е генерирала 120.8 милиона преглеждания на видеота и потребителите са прекарали 384 милиона минути – средно по 38.8 минути на видео – гледайки видеота в сайта.

В сравнение с това, посетителите на Facebook са прекарали 113.5 милиона минути гледайки видеота през април, средно по 11.2 минути на видео, разкриват от Nielsen.

„Може би най-важният въпрос е не кой е победител, а до кого успяват да достигнат социалните мрежи. Каква аудитория се стремят да привлечат и какви са плановете им да задържат лоялността на своите потребители? Кой до момента е показал по-добра потребителска лоялност към своята платформа?“ – казва Гибс.

ВАШЕТО МНЕНИЕ

Please enter your comment!
Please enter your name here