Безсмъртни мъжки очила

Класическият чифт очила е от съществено значение за гардероба на всеки модерен мъж. Вечната елегантност на едни качествени очила може да ви направи от обикновен да изглеждате загадъчен, изтънчен, стилен, мъжествен.

Рогови очила

Първоначално наистина тези рамки са се изработвали от рог или от черупката на костенурка, но днес се правят от пластмаса. Предлагат се в огромно разнообразие и си подхождат с много стилове. Роговите очила стават популярни през 1930 г. и особено хитови през 1950 г. с Бъди Холи. Днес такива очила се носят от Фарел Уилямс до Джони Деп.


Browline очила

Създадени през 1947 г. от Джак Рохрбах от Shuron Ltd., очилата, чиято горна рамка наподобява вежди, са почти половината от всички продадени очила през 50-те години на 20-ти век. Тези полурамки стоят една идея ретро и лесно внушават елегантността и изтънчеността на икони като Джеймс Дийн и Малкълм Х. Очилата Browline обаче може лесно да се комбинират с всякакво облекло. Ако не друго, хората поне ще ви мислят за умни. Вероятно затова са любими на Кейни Уест.

Кръгли очила

Очилата по принцип носят на човек репутацията на интелигентен, а пък очилата с кръгли рамки са запазена марка на големите интелектуалци, мислители, писатели и архитекти. Сетете се за Льо Корбюзие, Филип Джонсън, Ганди.

Авиаторски очила

В авиаторските очила може и да изглеждат леко чичковски, но не се съмнявайте, че са класика. Създадена от Рей-Бан през 1938 г., рамката печели популярност сред знаменитости като Хънтър С. Томпсън, Майкъл Джексън и Том Круз. Авиаторските очила могат да бъдат изненадващо разнообразни в зависимост от материала, от който са изработени. Металните рамки могат да ви придадат солидна мъжественост, а роговите или пластмасовите могат да ви направят да изглеждате дори изтънчено.

Очила без рамка

Не на последно място поставяме очилата без рамки, които изглеждат изключително модерни. В същото време те са класически, чисти и минималистични. Правоъгълните стъкла са много добър избор за тези очила.

Източник и снимки: everyguyed.com

ВАШЕТО МНЕНИЕ

Please enter your comment!
Please enter your name here