Един от най-добрите маркетингови трикове на Япония

Хотел в северния японски град Нагано инсталира един от най-големите макети на жп-линия в страната в специален луксозен апартамент. Тази диорама е с размери 6 х 2 и представя най-известните туристически места от префектурите, включително храма Зенкоджи и известните планини на Нагано. Моделът на хотел „Metropolitan“ има четири вида електрически влакове, които гостите могат да направляват, включително и влакът-светкавица „Asama“, който пътува от Нагано до Токио. В допълнение гледката от прозореца позволява на любителите на влакове да наблюдават истинските релсови превозни средства как напускат и пристигат в главната гара на града.

Хотелът е притежание на „JR East“, която управлява влаковите услуги в източната част на Япония и идеята да настанят влаковата композиция в апартамент е част от усилията да се промотира туризма в Нагано, както и да се увеличат продажбите на компанията. Два месеца в процес на проектиране, месец за конструиране и 10 дни за инсталиране са били необходими, за да се постигне резултатния търговски трик.

„Винаги сме мислели как да допринесем за познаването на сезонните пеизажи на Нагано, като хотел, който е част от железопътна компания.“, казва Кунио Сейтоу, асистент-мениджър на хотела. „Главният ни мениджър бил осенен от идеята, докато мислел как да увеличи продажбите на хотела и да ги запази постоянни.“

От компанията споделят, че  искат да привлекат семейства и фенове от Япония и света и маркетинговата тактика се оказва успешна за сега. Стаята е резервирана за уикендите до края на годината, като седмичните дни се запазват прогресивно. Нощувката в луксозния апартамент е Y88,000 (€779.19), като за хора, които искат да видят макета е предвидена и специална оферта – почасов наем, като 1 час струва Y3,000 (€26.56).

Хотели с влакове се оказват популярни напоследък в Япония, след като много от тях се опитват да привлекат нови клиенти, рекламирайки стаи с „влакови изгледи“, като „Hotel Mets Akabane“ и „Odakyu Hotel Century Southern Tower“ в Токио.

ВАШЕТО МНЕНИЕ

Please enter your comment!
Please enter your name here