Подобно на Citroen и Mini сега и Fiat минава през четката на световните дизайнери. Fiat 500, който е достатъчно стилен автомобил, беше преобразен от модната компания „Gucci“ в едно специално издание. Творението е дело на главният дизайнер на италианската модна компания, Фрида Джиани и креативният отдел на Fiat – Centro Stile.
„През 50-те Fiat 500 предизвика стилна революция, когато за пръв път се появи на улицата…пътуването със стил също така винаги е било в сърцето на „Gucci“, споделя въодушевено дизайнерката Фрида Джиани, която с този проект празнува 90-годишнината на италианската модна компания.
Специалното издание Fiat 500 by Gucci, което ще се предлага в черно или бяло, се отличава с емблематичната за италианската марка зелено-червена лента , логото с двойно „G“ на джантите и десена на кожените седалки.
Перфектната комбинация от майсторство и стил, превъплътени в новият Fiat, се пренесе и в специална колекция аксесоари, които да отбележат съвместното дело на двете големи компании. Представянето на продуктите, резултат от това партньорство, се състоя в първия ден на Седмица на модата в Милано (24 февруари). Уникалният доработен автомобил, както и модната колекция, която сякаш върви в комплект с новият Fiat 500, ще бъдат представени и на автомобилното изложение в Женева от 3 до 13 март.
За този проект е създаден и специалният сайт www.500bygucci.it , от който ще имате възможността предварително да поръчате „500 by Gucci“ от 1 април до 30 юни, като преди официалното лансиране в Европа, насрочено за юли, автомобилът ще посети три метрополитни града – Париж, Лондон и Токио. А цените скромно започват от 17 000 евро.