Реклама на AXE за почистване на топки грабна интернет потребителите

Когато става въпрос за реклами през 2010 г., феновете в социалните мрежи предпочитат топките – буквално. Особено що се отнася до рекламата на AXE „Clean Your Balls“, според Zeta.

Близо 3-минутната реклама, създадена от BBH, победи рекламните кампании на основните си конкуренти от Nike с „Lebron/Rise“, Google с „Parisian Love“ и Old Spice със „The Man Your Man Could Smell Like“. Компанията Zeta, която се занимава с отчитане на интереса на хората в социалните мрежи, е определила, че именно рекламата на марката за мъжка козметика е била най-харесана от интернет потребителите.

В двусмислената „Clean Your Balls“ участват Джейми Пресли и Моника Блейк. Блейкс е „бивша тенис звезда“, която демонстрира как се чистят мръсни топки за голф, тенис, футбол и др. Видеото е гледано 4.5 милиона пъти в YouTube, което е осеаземо по-малко от 25-те милиона на рекламата на OId Spice, но има по-добра обща оценка, според Zeta.

Вижте рекламните клипове на Axe, Nike, Google и Old Spice:

1. Axe – „Clean Your Balls“

2. Nike – „Lebron/Rise“

3. Google – „Parisian Love“

4. Old Spice – „The Man Your Man Could Smell Like“

Източник: mashable.com

ВАШЕТО МНЕНИЕ

Please enter your comment!
Please enter your name here