Apple е най-предпочитаната търговска марка от младите хора в САЩ

337

Ново анкетно проучване на анализаторската компания Harris Interactive показва, че търговската марка Apple е най-популярна сред американските младежи на възраст между 13 и 24 години.

Harris Interactive е фирма, която се занимава с изследвания с цел установяване на новозараждащи се тенденции на технологичния пазар. Обикновено изводите са базирани на провеждани анкети. Основните фактори, които определят популярността на технологичните марки са семейни взаимоотношения, качеството на предлаганите продукти и индивидуалният интерес от закупуване на даден продукт. Последното проучване изправи гигантът Apple срещу всички останали по-известни имена на IT пазара като Sony, Samsung и HTC.

В битката победител излезе iPad 2, следван от Motorola Xoom в категорията за таблети. iPhone пък изпревари по популярност всички известни мобилни телефони, базирани на Android, като се започне с HTC до Samsung. Отново Apple стана първенец и в категорията за PC-конфигурации и изпревари утвърдените лидери Sony и HP.

Може да се учудите, но има категория, в която Apple не е може да извоюва челни позиции и това са игрите. Вярно, че софтуерът iOS дава възможност да теглене на различни мобилни приложения за игри, но на този етап не може да става дума да се конкуриране с имена като Nintendo Wii, Sony PlayStation 3 и Nintendo DS, които много сериозно са застъпили в нишата.

Като цяло популярността на Apple е не подлежи на съмнения и настоящата анкета само потвърди за пореден път очевидното. Разбира се всичко опира до личния избор на човек. Такива проучвания се основават на представителна част, но са окончателни и не се отнасят за всеки по отделно.

ВАШЕТО МНЕНИЕ

Please enter your comment!
Please enter your name here