Луксозни комбинирани тоалетни чинии – въпрос на вкус!

Тоалетна чиния

Много често се случва потребителите да се сблъскват с лукса в банята по-време на престой в хотел. От този сблъсък се раждат различни анекдоти, кратки разкази, дори ревюта в онлайн сайтове за обзавеждане в банята. В този текст ще разкажем накратко историята на луксозните комбинирани тоалетни чинии, в смисъла на това, че комбинират различни функции в тях и имат завладяващ външен вид.

Редно е да се каже,   че такива истории се случват първо в хотели, защото големите  хотелски вериги много често имат договори със също толкова големи производители на продукти за баня. По този начин, производителите предлагат своите уникални приложения санитарен фаянс за банята, които хотелиерите могат да си позволят.

Така например, тези луксозни комбинирани тоалетни чинии, които включват в себе си биде функция, антибактериална седалка, дистанционно управление, нощна подсветка и други екстри започват своя път от Япония и то преди поне 30 години. Както отбелязахме много потребителите са ползвали такива тоалетни чинии за първи път в хотели, защото първоначално този лукс не е бил по ценовите възможности на масовия потребител.

Днес нещата изглеждат малко по-добре от гледна точка на цените. Те са по-достъпни за хората и те могат да изберат поне от две опции. Тоалетна чиния със споменатите функции дизайн пригоден за перфектно самопочистване или седалка, която се инсталира върху традиционна тоалетна чиния ( трябва да се избира според размерите), но която носи същите функции. Един вид, такава антибактериална, затопляща, светеща, биде седалка с дистанционно управление, превръща обикновената тоалетна чиния в луксозен санитарен фаянс.

Луксозният санитарен фаянс все пак не е направен с цел само да смайва. Потребителите, които могат да си позволят такива комбинирани тоалетни чинии или супер технологични седалки, всъщност улесняват много ползването на банята и се ползват от функции в един уред, за които иначе биха платили екстра пари, за да ги инсталират една по една. И все пак, последната дума винаги е на потребителя.

ВАШЕТО МНЕНИЕ

Please enter your comment!
Please enter your name here