Скреч картите дефинират нови правила в маркетинга

Скреч карти

Скреч картите отдавна са се доказали като един чудесен похват, който ви дава възможност да промотирате стартиращия си бизнес или пък да засилите интереса на потребителите, в случай че вече имате такъв.

Те са способни да съживят интереса и да допринесат за популярността на вашите продукти и услуги в много по-голяма степен, отколкото бихте могли да си представите. Ето защо са толкова силно препоръчвани от експертите и практиката досега е доказала на сто процента тяхната ефективност.

Още с появата си те успяват да предизвикат огромен интерес и да спечелят вниманието на огромна част потребители. Първите рекламни кампании са били свързани с лотарийните печалби и са пожънали невероятен успех. А след такъв впечатляващ старт, вече никой дори и не си е помислил да се усъмни в тяхната ефективност.

Маркетингът изисква нов подход

Има много причини за това съвременните скреч карти да бъдат сред най-предпочитаните методи за провеждане на рекламни кампании. Една от тях е, че представляват съвсем нов маркетингов подход – провокират любопитството на потребителя и по този начин успяват да привлекат вниманието му далеч над нивото на конвенционалните средства за реклама. Защото има голяма разлика между това дали рекламното послание е звуково, или зрително, или залага на нещо повече от това и се допълва от тактилни възприятия. Дори самото съприкосновение със скреч карта, чието покритие трябва да бъде премахнато, за да се разкрие тайната и съответно – печалбата, вече ангажира клиента на много по-високо ниво. По този начин всички скреч карти се превръщат в солидно оръжие в борбата за повече лоялни клиенти и могат да изстрелят много нависоко приходите и печалбата на всяка една фирма, без значение от бранша, в който тя развива своята дейност.

Креативни и иновативни печатни рекламни материали

Благодарение на възможностите, които различните скреч карти разкриват, на практика става съвсем лесно определена компания да привлече много повече клиенти, с помощта на нови, креативни методи, излизащи от рамките на стандартната реклама с печатни рекламни материали.

Всяка една използвала скреч карти история на рекламна кампания е напълно показателна в това отношение. Ако се върнем назад във времето, можем да открием много примери, при които с помощта на скреч картите редица фирми са успели да постигнат голям успех. Дори се е стигало до любопитни ситуации, когато твърде големият интерес към такива рекламни кампании е изигравал лоша шега на създателите им, най-вече поради недобре обмислени решения при разпределението на наградите и тяхната стойност.

Скреч картите могат да подобрят вашите кампании

Наистина можете да разчитате на този чудесен рекламен инструмент – скреч картите, за да разширите кръга на вашите потребители и да подобрите имиджа на бранда си. Можете да създадете страхотни емоции, раздавайки различни награди или организирайки вълнуващи игри.

Особено ако искате да заинтригувате повече млади клиенти, това е един супер успешен и изпитан във времето трик. Използването на ресурсите, които онлайн пространството предлага, е само един от начините да предизвикате бум сред потребителите и да увеличите продажбите многократно. Обявяването на уеб адрес, на който всички, получили своя уникален код чрез скреч карти, могат да се регистрират за участие в томболи с награди, е само един от вариантите. Всеки маркетингов отдел, в който работят добри професионалисти, би могъл да измисли десетки начини за привличане на интерес чрез скреч карта.

Скрийте послание

Освен всички останали ползи, скреч картите могат да помогнат много, ако желаете да засилите внушението от рекламните послания. Психолозите са категорични, че човек е много по-заинтригуван и впечатлен когато открие нещо сам, отколкото ако го получи наготово, чувайки или виждайки го изписано дори и с най-огромните букви. Така че имате прекрасна възможност да се възползвате от вроденото ни човешко любопитство и стремеж да разберем час по скоро какво се крие под всяко добре замаскирано пространство, включително и ако става въпрос за скреч покритие!

Подгответе специални намаления

Още един безспорен факт – удоволствието да спечелиш нещо – дали чрез умения, или просто с чист късмет – е много по-голямо от това, отколкото да го получиш даром. Едва ли ще открием топлата вода, ако ви кажем също и че нищо друго не стимулира повече една покупка, както примамливата оферта с намаление. Този похват е масово използван с успех от всички големи маркетингови отдели, особено в случаите, когато трябва да се провокира интерес към някой нов, току-що появил се на пазара продукт. Не са един и два случаите, когато след като веднъж е бил привлечен, клиентът остава верен на този продукт и продължава да го купува дори и след като промоцията вече не е актуална.

Разбира се, подобен прийом е универсален за всички подобни практики и може да се използва по усмотрение и по различен начин за индивидуални рекламни кампании, както и да благоприятства постигането на разнообразни цели.

Спечелете лоялни клиенти

Създаването и разширяването на постоянна клиентска мрежа е една от най-важните цели на всеки бизнес. Именно това включва и понятието лоялни клиенти. И точно скреч картите могат да ви свършат отлична работа в това отношение и да допълнят по уникален начин всяка ваша идея за създаването на добре работеща реклама.

ВАШЕТО МНЕНИЕ

Please enter your comment!
Please enter your name here