Прилошава ви докато четете по време на път – вече има решение

Очила против гадене в кола при четене

Ако и вие сте от хората, които чувстват гадене докато четете по време на път, иновативното решение на Citroën е за вас. Компанията представи първите очила, които връщат вкуса на пътуването: seetroën!

Навлизането на смартфони и таблети през послетните години променя начина на пътуване – днес все повече деца и възрастни прекарват времето на път в четене. Много хора обаче страдат от морска болест – над 30 милиона души в Европа се оплакват от хронично прилошаване по време на пътуване.

В отговор на този проблем, Citroën, марка отдадена на комфорта при пътиване, представя SEETROËN, първите очила, които се справят с морската болест.

Принципът на който функционират очилата SEETROËN е прост. Те съдържат цветна течност, благодарение на която се пресъздава линията на хоризонта и се разрешава конфликтът между сетивата.

Марка, която винаги е работила за подобряване на цялостния комфорт за всички пасажери на борда на автомобилите, Citroën днес представя първите очила, които решават проблема с морската болест – SEETROËN. Те няма да Ви помогнат да преодолеете трафика, но ще Ви предложат решение за един много широко разпространен проблем, който е хроничен за над 30 милиона европейци. Един от всеки трима души поне веднъж в живота си е имал симптоми на морска болест.

Взимайки опит от решение, което е разработено за моряци, Citroën дава възможност и на широката публика да се пребори с дискомфорта, който може да се появи както на лодка, така и в автомобил, автобус или самолет. Решението се казва SEETROËN.

  • Очилата SEETROËN използват технологията Boarding RingTM , разработена от едноименния стартъп, чиято база се намира във Вар, южна Франция. Парамедицинската разработка е патентована и тествана, и дава резултат в 95% от случаите.
  • Четири ринга, два разположени пред очите и два встрани, са пълни с движеща се течност, благодарение на която се пресъздава линията на хоризонта и се решава конфликтът между сетивата, който е причина за проблема.
  • За дизайна на очилата, марката се доверява на 5, дизайн студио, базирано в Париж, което много успешно успява да предаде свежият, прост и ергономичен стил, характерен за Ситроен. Резултатът е чифт очила, които изглеждат високотехнологични и са изработени от мек и приятен на допир материал.

Как точно работят?

  • Сложете очилата веднага след като почувствате първите симптоми.
  • След около 10 – 12 минути очилата позволяват на съзнанието да ресинхронизира с движението, възприето от вътрешното ухо, докато очите са насочени към неподвижен обект като смартфон или книга.
  • Свалете очилата и се насладете на остатъка от своето пътуване.

Подходящи са за употреба от възрастни и деца над 10 години (когато вътрешното ухо е напълно развито).

Очилата могат да се споделят и могат да се носят върху диоптрични очила.

Очилата SEETROËN са в продажба от днес на цена от €99 в онлайн магазина на Ситроен (lifestyle.citroen.com).

Марката Citroën

Участник на международната автомобилна сцена с пълна гама продукти, Citroën е символ на креативност и смелост от 1919 г. до днес. Отличаващи се по своя дизайн, изключителен комфорт, иновативни технологии и излъчващи оптимизъм, моделите на Citroën, и особено новите C3 и C3 Aircross compact SUV, са глътка свеж въздух в автомобилната индустрия. Citroën е марка, чието вдъхновение са хората и начинът им на живот. Този дух намира израз в мотото на марката „Inspired By You“ и в уникалните изживявания и опит, които тя предлага на своите клиенти: например възможността за онлайн оценка – Citroën Advisor, решенията за мобилност – Citroën Rent&Smile, Earn&Drive и др. Citroën, това са 10 000 точки на продажба и следпродажбено обслужване в почти 80 страни и над 1,1 милиона продадени автомобила през 2016 г. С 8 световни титли при конструкторите в Световния Рали Шампионат (WRC) и 3-та титла при конструкторите в шампионата WTCC през 2016 г., марката има сериозно присъствие в рали спорта.

ВАШЕТО МНЕНИЕ